perjantaina, toukokuuta 04, 2012

Perjantai, viikko 18

Herätys vähän vaille 7. Treenivaatteet päälle ja vaihtovaatteet kassiin, taas pikainen aamupala huoneistomme keittiössä ja klo 7.30 olimme jo matkalla treenipaikalle.

Klo 8 irtainnuin laiturista. Tänään tein treenin yksin, Jennyllä oli ohjelmassa 500 metrisiä. Tein siis kovan anaerobisen eli maitohapollisen treenin, tarkoituksena siis meloa niin kovaa kuin pääsee ja treeni saa tuntua pahalta. Meloin hyvän alkuverryttelyn jälkeen 8x200m. Palautukseksi meloin aina takaisin lähtöpaikalle. Kroppa tuntui tänään paremmalta kuin eilen, joten oli varmasti eilen viisas päätös siirtää tämä kovempi treeni tälle päivälle. Aikaa treeniin kului 75min ja matkaa taittui 10,5 km.

Treenin jälkeen kipusimme jälleen mäen päälle hotellin ravintolaan aamiaiselle. Ja aamiaisen jälkeen pikaisesti vaihtamaan uudet treenikamat treenilaukkuun. Ja klo 10.45 matka jatkui kohti punttisalia. Punttisalilla tänään ohjelmassa oli pikavoima vähän kevyemmillä painoilla kuin keskiviikkona (noin 55% maksimi painoista). Teimme jälleen 8 liikettä, 5 sarjaa/liike ja 3-5 toistoa/sarja. Päälle 200 vatsalihasliikettä. Aikaa salilla meni taas reilut puolitoista tuntia.

Lounaalla olimme klo 12.45 ja sen jälkeen takaisin kämpille ja suihkuun. Sen jälkeen vastailin muutamiin sähköposteihin ja klo 15 kellahdin taas tunnin päiväunille.

Iltapäivän treeniin lähdimme klo 17. Ohjelmassa oli vesillä vauhtikestävyysharjoitus: 4 x 3min30sek, 6 x 2min30sek, 12 x 1min30sek, kaikissa vedoissa oli 30 sekunnin palautus. Sarjojen välillä pidimme 5 minuutin palautuksen. Treeniin kului aikaa 85 min ja matkaa taittui 14,5 km. Perjantain treenisaldoksi tuli siis melontaa 2h 40min (25km) ja 1h 35 min voimaharjoittelua. Yhteensä siis 4h 15min.

Treenin jälkeen kävimme pikaisesti saunomassa kylpylässä ja siitä taas suoraan päivällispöytään klo 19.30. Päivällisen jälkeen juttelin nopeasti skypessä kotiin, surffailin netissä ja päivittelin blogia. Eli eipä mitään uutta iltaohjelmaa ollut tänäänkään... Ja eiköhän päivän treenit ole taas tehneet tehtävänsä ja kympin jälkeen on aika mennä nukkumaan.

Päivän kuvina on tänään kuvia huoneistostamme. Meillä on siis todella tilava yhden makuuhuoneen, keittiön ja olohuoneen huoneisto täällä käytössämme. Onkin mukava asua huoneistossa pelkän hotellihuoneen sijaan! Kuten kuvista varmasti näkyy, meillä on tilaa ihan ruhtinaallisesti, mutta kyllä treenikamppeita joka nurkasta silti löytyy!