lauantaina, huhtikuuta 30, 2011

Iloista Vappua!

Ja tervehdys Sevillasta!

Tänäkään vuonna en ole viettämässä vappua Suomessa vaan vappu kuluu rauhallisesti leirillä, tällä kertaa siis Sevillassa. Olen nyt ehtinyt olemaan täällä viikon. Floridan leirin jälkeen olin kotona viikon verran ja viikko hurahti hirveällä vauhdilla. Ehdin kuitenkin pääsiäisenä vielä ennen tänne lähtöä tekemään voimatestit ja uudet ennätykset syntyi sekä penkin maksimissa (95kg) että vedossa (85kg). Jee!

Kuluneella viikolla olen harjoitellut normaalilla rytmillä: 10 kertaa vesillä, 3 punttitreeniä, 2 treeniä kuntopyörällä ja kerran juoksua. Isona erona Floridaan on ollut, että olen pääasiassa nyt treenannut yksin. Koko talvenhan olen Floridassa treenannut treeniporukassa, joten on tuntunut vähän oudolta lähteä vesille yksikseen. Parina viimeisenä päivänä olen onneksi saanut treeniseuraa seuratoveristani Tuiskusta, joka on ollut täällä Sevillassa koko kevään treenaamassa ja vaihdossa.

Viihdyn täällä Sevillassa ensi keskiviikkoon asti, sen jälkeen suuntana on Puola. Ensi viikonloppuna kun melotaan jo ensimmäinen maailman cupin osakilpailu. Kisaan Puolassa sekä 200 että 500 metriä, vaikka tällä kaudella tavoitteenani on kilpailla 200 metrillä. Maailman cupissa on kuintenkin ihan hyvä kisata molemmat matkat harjoitusmielessä.

Talvi alkaa siis virallisesti olemaan ohi, kun kisakausi jo kolkuttelee ihan nurkan takana. Ja kun uutiset kotimaasta kertovat että sekä Kaukajärvi Tampereella että Joutjärvi Lahdessa ovat sulaneet, voidaan todeta että jälleen kerran on yksi melojan talvi selätetty :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti